Cum se trimit colete postale cu ramburs

11:41 Denisa 3 Comments

Daca ati vandut ceva si vreti sa primiti banii prin mandat postal tot ce aveti de facut e sa completati doua formulare :un mandat postal si un buletin de expeditie.Prin mandat postal iti vei primi banii iar prin buletin expeditie trimiti coletul.Formularele se gasesc la oficiul postal sau le puteti obtine de pe internet .Buletinul de expeditie se completeaza astfel:Felul trimiterii-COLET  ,Continutul-Diverse,Valoare lei-treceti suma minima20lei(nu trebuie declarata neaparat valoarea reala a coletului),la ramburs treceti suma pe care vreti sa o primiti inapoi prin mandat postal si daca v-ati inteles cu cel care este cumparator puteti adauga si taxele postale (in cazul in care sunt suportate de catre acesta).La destinatar treceti cumparatorul iar la expeditor datele d-voastra.Mandatul postal-sub cupon mandat postal se trec datele cumparatorului el fiind cel care trimite banii (expeditorul) sub mandat postal(la mijloc)veti trece datele d-voastra (veti primi banii

3 comentarii:

  1. mda.. si daca Destinatarul nu ridica coletul ramburs ce faci?
    Baga-l aici pe www.ClientiNeseriosi.ro ( Baza Nationala de Date cu Neseriosi ) si cere-i sa-ti plateasca macar taxa de transport ca sa-l scoti!

    RăspundețiȘtergere
  2. la mandat postal nu trebuia sa fie la destintar numele de Ionescu Paul???

    RăspundețiȘtergere
  3. Am corectat,multumesc pentru observatie !

    RăspundețiȘtergere