Poze vedete pe facebook

13:35 Denisa 0 Comments


MONICA GABORPhoto: Pranz la The Blvd cu Catalin Botezatu si Anastasia Soare.Photo: In Bel Air, la cina cu Catalin Botezatu si Lindsay LohanPhoto: La tine, mamă, vin  La tine vin când mă topesc În multe lacrimi şi dureri, La tine mamă poposesc Să mă înveţi cum e să speri.  La tine vin când obosită Renunţ la vise şi comori… Iar tu-mi şopteşti că sunt sortită Şi cu nădejde mă-mpresori.  La tine mamă găsesc apă Când sufletul mi-e însetat, Şi-mi dai avânt de pe o rampă Într-un destin aici lăsat.  La tine mama mea iubită Gândul mă cheamă neîncetat… Şi mă găsesc aşa-mplinită Când dragostea iar ţi-am aflat.  La tine vin să mă alinţi, Când clipe grele mă doboară… O mamă, numai tu mă simţi Şi-alungi furtuna-mi de afară.  O, mamă dragă, scump cuvânt, Îţi mulţumesc c-ai fost şi eşti… Nu este alt cuvânt mai sfânt, Decât în mama ce-o iubeşti.Photo: Cea mai dulce fiinta din viata meaPhoto: Beti MR. PINK o data si veti fi... HAPPY FOR LIFE!Photo: The legendary Wayne Gretzky, producer Jerry Bruckheimer, designer Catalin BotezatuANDREA  BANICAAndreea Banica salaAndreea Banica rozAndreea Banica Mihai ConstantinescuAndreea Banica EurovisionAndreea Banica catelConnect-ROana CuzinoPhoto: Buna dimineata!! Sper ca va uitati la CSID!  Sa aveti un sfarsit de saptamana frumos!!

0 comentarii: